FAQ

ZAKUPY W SKLEPIE, GWARANCJA, SERWIS GWARANCYJNY

Jesteśmy profesjonalnym sklepem ze specjalistycznymi produktami i autoryzowanym dystrybutorem wszystkich sprzedawanych marek. Posiadamy w swojej ofercie wybór najlepszych oczyszczaczy, nawilżaczy, filtrów i akcesoriów dostępnych na rynku.

Kupując w sklepie dobre-oczyszczacze.pl zapewniamy:

  • wsparcie sprzedażowe i posprzedażowe
  • zawsze możesz liczyć na fachową i profesjonalną pomoc
  • bezpieczeństwo Twoich danych osobowych i bezpieczne zakupy
  • możliwość kupna produktów na raty
  • minimum 24miesięczną gwarancję na wszystkie produkty
  • szybkie i bezpieczne płatności online
  • serwis gwarancyjny door-to-door (‘’od drzwi do drzwi’’)
  • darmową dostawę wszystkich produktów o wartości powyżej 500zł

Oczywiście! Jesteśmy profesjonalnym sklepem ze specjalistycznymi produktami i autoryzowanym dystrybutorem wszystkich sprzedawanych marek. Nasz sklep został stworzony, aby pomóc Ci w trudnym wyborze odpowiednich oczyszczaczy i nawilżaczy. Zdajemy sobie sprawę, że jest wiele marek produktów, różnych funkcji i parametrów, przez które trudno samemu przejść i wybrać najlepsze urządzenie.

Skontaktuj się z nami a mybędziemy służyć fachową i profesjonalną pomocą na każdym etapie zakupów. Mail: biuro@dobre-oczyszczacze.pl telefon: +48 574115 608

W takim przypadku należy poinformować nas o zamiarze zwrotu towaru (odstąpienia od umowy), w terminie 14 dni od daty zakupu. Oświadczenie z informacją o odstąpieniu od umowy proszę wysłać na adres mailowy: biuro@dobre-oczyszczacze.pl.

W terminie 14 dni od przesłania do nas oświadczenia, należy odesłać produkt podwskazany przez nas adres. Zwracany przez klienta produkt nie może być uszkodzony oraz nie może posiadać śladów użytkowania. Towar ten musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, w komplecie ze wszystkimi elementami bądź akcesoriami wchodzącymi w skład Umowy Sprzedaży. Klient odsyła towar, który chce zwrócić na własny koszt.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji na każdym etapie Twoich zakupów oraz udzielamy również profesjonalnego wsparcia posprzedażowego. Jesteśmy profesjonalnym sklepem ze specjalistycznymi produktami i autoryzowanymdystrybutorem wszystkich sprzedawanych marek. Masz problem z uruchomieniem oczyszczacza lub odpowiednim założeniem filtrów? Nie możesz poradzić sobie z ustawieniem funkcji w nawilżaczu?

Odpowiemy nakażde pytanie i pomożemy z każdym problemem. Mail: biuro@dobre-oczyszczacze.pl telefon: +48 574115 608

Założenie konta w sklepie dobre-oczyszczacze.pl wiąże się z wieloma udogodnieniami. Przede wszystkim daje Ci możliwość podglądu Twojego zamówienia, jego statusu i historii zakupów. W przypadku drugiego i każdego następnego zamówienia system będzie pamiętał Twoje dane, przez co proces zamówienia będzie szybszy i łatwiejszy.

Wszystkie podane przeze Ciebie dane są bezpieczne a Ty masz prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo bezpieczne zakupy w naszym sklepie zapewnia protokół bezpieczeństwa SSL.

Jesteśmy profesjonalnym sklepem ze specjalistycznymi produktami i autoryzowanym dystrybutorem wszystkich sprzedawanych marek. Nasze produkty pochodzą z polskiej dystrybucji, są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta i wolne od wszelakich wad.

Wszystkie produkty zakupione w sklepie dobre-oczyszczacze.pl mają gwarancję producenta minimum 24miesięczną. Przy każdym produkcie, który jest umieszczony w naszym sklepie widnieje informacja o długości gwarancji.

Dbając o wygodę klientów, w naszym sklepie oferujemy serwis door-to-door (‘’od drzwi do drzwi’’). Oznacza to, że w przypadku reklamacji lub awarii nie ponosisz kosztów z tytułu wysyłki wadliwego towaru do naprawy i z powrotem do Twojego domu. Musisz jedynie pamiętać o dobrym i bezpiecznym zapakowaniu wadliwego towaru, który zostanie wysłany kurierem.

Serwis door-to-door (‘’od drzwi do drzwi’’) oznacza, że w przypadku reklamacji lub awarii nie ponosisz kosztów z tytułu wysyłki wadliwego towaru do naprawy i z powrotem do Twojego domu. Musisz jedynie pamiętać o dobrym i bezpiecznym zapakowaniu wadliwego towaru, który zostanie wysłany kurierem.

ZAMÓWIENIA

Proces zamówienia w naszym sklepie jest bardzo łatwy i przejrzysty. Najpopularniejszą i najprostszą opcją jest złożenie zamówienia za pomocą zakupu internetowego na naszej stronie. Aby to zrobić, wystarczy wybrać interesujące nas produkty (przycisk ‘’dodaj do koszyka’’). Wszystkie wybrane produkty zostaną umieszczone w koszyku (ikonka ‘’ Twój koszyk’’ znajduje się w prawym górnym rogu strony). Po kliknięciu w ikonkę ‘’Twój koszyk’’, pojawią się wszystkie wybrane produkty oraz informacja o dostawie i podsumowanie zamówienia. Po kliknięciu przycisku ‘’Przejdź do kasy’’ zostaniesz przekierowany do formularza, który należy uzupełnić (metoda płatności, adres dostawy, dane do FV, ewentualne uwagi do zamówienia). Po kliknięciu ‘’Kupuję i płacę’’ Twoje zamówienie jest potwierdzone.

Zamówienie można złożyć również mailowo pod adresem biuro@dobre-oczyszczacze.pl lub telefonicznie pod numerem +48 574115 608

Oferujemy darmową dostawę na terytorium Polski dla wszystkich produktów o wartości powyżej 500zł. Wysyłka poza granice Polski jest możliwa, a koszty wysyłki wyceniane są indywidualnie.

Wszystkie zamówienia od naszych klientów staramy się realizować najszybciej jak to możliwe. Przeważnie potwierdzone zamówienia wysyłane są tego samego lub następnego dnia roboczego. Doliczając czas dostawy przez kuriera, trzeba założyć, że całkowity czas dostawy liczony od złożeniazamówienia to 2-4 dni robocze.

Dostępne w naszym sklepie formy płatności to:

  • szybki przelew poprzez platformę Przelewy24
  • tradycyjny przelew bankowy
  • płatność za pobraniem (płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki)
  • raty poprzez platformę Przelewy24

Tak. Wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu prośby o takową fakturę i numeru NIP. Przy zakupie produktów przez nasz sklep internetowy, przy wypełnianiu formularza z danymi do wysyłki jest opcja zaznaczenia chęci otrzymania faktury.

ZWROTY, REKLAMACJE, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Tak. Jako konsument masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Musisz jednak pamiętać, że zgodnie z prawem, to kupujący ponosi odpowiedzialność za zakupiony towar i zmniejszenie jego wartości przez niewłaściwe użytkowanie. W takim przypadku klient wciąż ma prawo do odstąpienia od umowy, jednak może zostać obciążony kosztami przywrócenia towaru do stanu pierwotnego. Zwracany przez klienta produkt nie może być uszkodzony oraz nie może posiadać śladów użytkowania. Towar ten musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, w komplecie ze wszystkimi elementami bądź akcesoriami wchodzącymi w skład Umowy Sprzedaży. Klient odsyła towar, który chce zwrócić na własny koszt. Dodatkowo należy pamiętać, że rozpakowane lub użyte filtry i akcesoria nie będą nadawały się do dalszej sprzedaży, więc zwrócona klientowi kwota będzie pomniejszona o cenę tych produktów.

Reklamację możesz złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dobre-oczyszczacze.pl.

Podaj w opisie reklamacji:

  1. Informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj, okoliczności i datę wystąpienia wady;
  2. Swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że podane wymogi mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność złożonej reklamacji.

Niestety nie ma możliwości zwrotu rozpakowanych filtrów. Rozpakowane filtry traktowane są jako używane i nie nadają się do dalszej sprzedaży.